fbpx
https://codeengineers.com/pl/definition/123-20-x-x-x/Optymalizacja-silex
adwords Kraków - www.codeengineers.com opinie - Kampanie AdWords na małopolskie pozyskają dla ciebie klientów
examensarbeit https://www.redaktor-online.de/examensarbeit-schreiben Schreiben Sie Examensarbeit schnell und ohne Stress! Redaktor-online.de, willkommen! Examensarbeit erfordert Kenntnisse und Sprachkenntnisse, wenn Sie Hilfe benötigen, kontaktieren Sie uns bitte! Die Redaktor-online.de Plattform wurde mit der Idee von Leuten wie Ihnen geschaffen! Wir bieten professionelle Unterstützung bei der Erstellung von wissenschaftlichen Arbeiten unter der Aufsicht von Spezialisten, willkommen!
zegarki damskie tanie z dostawa do domu, zapraszamy! e papieros zegarki damskie tanie z dostawa do domu, zapraszamy!              UNIWERSALNY MIERNIK PCM-1220 DVB-T/T2 DVB-S/S2 DVB-C/C2     bluzki wieczorowe
Loading...
MOTORYZACJA

Współczesne metody regeneracji filtra DPF

Podczas spalania paliwa w silnikach Diesla dochodzi do powstawania cząsteczek sadzy, które zatrzymywane są przez filtr DPF, jego zapełniania się z czasem jest w pełni naturalne. Nowoczesne silniki w wielu wypadkach samodzielnie sobie radzą z pozbyciem się nadmiaru sadzy z filtra DPF, czasem jednak, jeżeli nasz samochód jeździ głównie w trybie miejskim mogą okazać się niezbędne inne działania, które pomogą wyczyścić filtr, między innymi w ofercie http://dpfpower.pl/uslugi/.

Powstawanie sadzy w DPF jest zależny od kilku czynników. Najważniejszymi jest sposób jazdy oraz długość pokonywanych tras. DPF w założeniu miał służyć do jazdy na długich dystansach na wysokim biegu i wysokich obrotach silnika. Oznacza to, że samochód, który jest eksploatowany tylko w warunkach miejskich wytwarza znacznie więcej sadzy, która osiada w filtrze cząsteczek stałych.

Jak wyczyścić filtr DPF?

Założenie filtra cząsteczek stałych było jego samodzielne wypalanie się w czasie jazdy. Podczas jazdy na trasie, kiedy napełnienie sięga 45% komputer podnosi temperaturę spalin do ponad 500 stopni i następuje czyszczenia filtra. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu nie jesteśmy w stanie wyczyścić filtra na trasie, warto udać się do serwisu http://dpfpower.pl/ i tam przeprowadzić profesjonalnie wypalenie filtra DPF.

Filtr cząsteczek stałych jest dosyć kosztowną częścią silnika i zdecydowanie bardziej opłaca się jego kontrola i wypalanie, niż konieczność wymiany na nowy. Odwiedzając profesjonalny serwis mamy do wyboru różne warianty czyszczenia filtra. Znajdziemy  między innymi takie opcje regeneracji:

Pierwszym sposobem jest regeneracja wymuszona. Procedura ta polega na aktywowaniu za pomocą oprogramowania komputerowego odpowiedniego trybu diagnostycznego, który dostosowuje możliwości wypalania do jazdy.

Drugą metodą jest wypalanie filtra cząsteczek stałych w piecu indukcyjnym. Metoda ta jest uznawana za całkowicie bezpieczną a do tego pozwalana całkowite wypalenie i oczyszczenie filtra DPF. Dzięki takiej regeneracji znacznie przedłużymy żywotność naszego filtra.

Kolejnym ze sposobów jest czyszczenie chemiczne lub za pomocą strumienia wody. Metody te są w pełni bezpieczne dla filtrów DPF, jednak w przypadku czyszczenia chemicznego konieczne jest zachowanie szczególnej ostrożności.

Jeżeli filtr będzie zbyt zabrudzony, to już w nim będą nie tylko cząsteczki sadzy, ale również przepalony olej silnikowy. To może spowodować uszkodzenie i konieczność wymiany filtra na nowy, co będzie znacznie droższym rozwiązaniem, niż profesjonalne jego wypalenie.