fbpx
https://codeengineers.com/pl/definition/152-x-x-1-40/Search-Engine-Result-Page-polska-tomasz%C3%B3w-mazowiecki
podejmujemy sie pozycjonowania stron aby wplynac na zmiane ich pozycji w wyszukiwarkach, w tym celu nieustannie monitorujemy. - seo austria - pozycjonowanie przeklada sie na pozycje strony w wyszukiwarce a w konsekwencji na liczbe odwiedzin na stronie.
usługi koparką Warszawa, usługi koparko ładowarką Warszawa, rozbiórki budynków Warszawa, rozbiórki Warszawa oferty, roboty ziemne Warszawa, rozbiórki i demontaże Warszawa, wyburzenia budynków Warszawa, wycinka drzew i krzewów mazowieckie, rozbiórki budynków Mazowieckie, koparko ładowarka Mazowieckie, nadzór budowlany Warszawa Lipsk typu budynków Rozbiórki Świadczymy usługi solidnie i wszystkie działania poparte są dokumentami. Działania nasze są ubezpieczone tak jak ewentualne następstwa. W naszej ofercie znajdziesz rozbiórki budynków typu Lipsk – fachowe, techniczne i konkurencyjne cenowo. Zajrzyj na http://www.bikpolska.eu/ i poznaj naszą pełną ofertę.
https://shopcode.pl/kategoria-produktu/akcesoria-samochodowe/ akcesoria samochodowe Akcesoria samochodowe do każdego modelu auta. Nasza oferta spełni oczekiwania nawet wymagających klientw. Akcesoria samochodowe w przystępnych cenach i wysokiej jakości to jeden z głównych produktów naszego sklepu. Poznaj ofertę.      joyetech unimax kit
Loading...
MOTORYZACJA

Współczesne metody regeneracji filtra DPF

Podczas spalania paliwa w silnikach Diesla dochodzi do powstawania cząsteczek sadzy, które zatrzymywane są przez filtr DPF, jego zapełniania się z czasem jest w pełni naturalne. Nowoczesne silniki w wielu wypadkach samodzielnie sobie radzą z pozbyciem się nadmiaru sadzy z filtra DPF, czasem jednak, jeżeli nasz samochód jeździ głównie w trybie miejskim mogą okazać się niezbędne inne działania, które pomogą wyczyścić filtr, między innymi w ofercie http://dpfpower.pl/uslugi/.

Powstawanie sadzy w DPF jest zależny od kilku czynników. Najważniejszymi jest sposób jazdy oraz długość pokonywanych tras. DPF w założeniu miał służyć do jazdy na długich dystansach na wysokim biegu i wysokich obrotach silnika. Oznacza to, że samochód, który jest eksploatowany tylko w warunkach miejskich wytwarza znacznie więcej sadzy, która osiada w filtrze cząsteczek stałych.

Jak wyczyścić filtr DPF?

Założenie filtra cząsteczek stałych było jego samodzielne wypalanie się w czasie jazdy. Podczas jazdy na trasie, kiedy napełnienie sięga 45% komputer podnosi temperaturę spalin do ponad 500 stopni i następuje czyszczenia filtra. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu nie jesteśmy w stanie wyczyścić filtra na trasie, warto udać się do serwisu http://dpfpower.pl/ i tam przeprowadzić profesjonalnie wypalenie filtra DPF.

Filtr cząsteczek stałych jest dosyć kosztowną częścią silnika i zdecydowanie bardziej opłaca się jego kontrola i wypalanie, niż konieczność wymiany na nowy. Odwiedzając profesjonalny serwis mamy do wyboru różne warianty czyszczenia filtra. Znajdziemy  między innymi takie opcje regeneracji:

Pierwszym sposobem jest regeneracja wymuszona. Procedura ta polega na aktywowaniu za pomocą oprogramowania komputerowego odpowiedniego trybu diagnostycznego, który dostosowuje możliwości wypalania do jazdy.

Drugą metodą jest wypalanie filtra cząsteczek stałych w piecu indukcyjnym. Metoda ta jest uznawana za całkowicie bezpieczną a do tego pozwalana całkowite wypalenie i oczyszczenie filtra DPF. Dzięki takiej regeneracji znacznie przedłużymy żywotność naszego filtra.

Kolejnym ze sposobów jest czyszczenie chemiczne lub za pomocą strumienia wody. Metody te są w pełni bezpieczne dla filtrów DPF, jednak w przypadku czyszczenia chemicznego konieczne jest zachowanie szczególnej ostrożności.

Jeżeli filtr będzie zbyt zabrudzony, to już w nim będą nie tylko cząsteczki sadzy, ale również przepalony olej silnikowy. To może spowodować uszkodzenie i konieczność wymiany filtra na nowy, co będzie znacznie droższym rozwiązaniem, niż profesjonalne jego wypalenie.